Insight

This policy applies exclusively to services sold through our website and not to services contracted off-site.

Our refund and return policy lasts 30 days. If 30 days have not passed since your purchase, we cannot offer you a full refund or exchange.

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Refunds

Once your return request has been received and inspected, we will send you an email to notify you. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, your refund will be processed and a credit will automatically be applied to your credit card or original form of payment within a certain number of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Then contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you have done all of this and still have not received your refund, please contact us at {[email protected]}.

Trades

If you need to exchange a service with another, send an e-mail to {[email protected]}, we will answer you as soon as possible.

Payment gateway

payment gateway in our website is provided by PayPal.

Need help?

Contact us at {[email protected]} for any questions regarding refunds and returns.

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Aperçu

Cette politique s’applique exclusivement sur les services vendus via notre site web et non pas les services contracter hors site web.

Notre politique de remboursement et de retour dure 30 jours. Si les 30 jours ne sont pas écoulés depuis votre achat, nous ne pouvons pas vous offrir un remboursement complet ou un échange.

Pour compléter votre retour, nous avons besoin d’un reçu ou d’une preuve d’achat.

Remboursements

Une fois votre demande de retour reçue et inspectée, nous vous enverrons un e-mail pour vous en informer. Nous vous informerons également de l’approbation ou du rejet de votre remboursement.

Si vous êtes approuvé, votre remboursement sera traité et un crédit sera automatiquement appliqué à votre carte de crédit ou à votre mode de paiement original, dans un certain nombre de jours.

Remboursements tardifs ou manquants

Si vous n’avez pas encore reçu de remboursement, vérifiez d’abord à nouveau votre compte bancaire.

Ensuite, contactez votre société de carte de crédit, cela peut prendre un certain temps avant que votre remboursement ne soit officiellement publié.

Contactez ensuite votre banque. Il y a souvent un certain temps de traitement avant qu’un remboursement ne soit affiché.

Si vous avez fait tout cela et que vous n’avez toujours pas reçu votre remboursement, veuillez nous contacter à {[email protected]}.

Echanges

Si vous avez besoin d’échanger un service avec un autre, envoyer un e-mail à {[email protected]}, nous vous répondrons dans les plus brefs délais.

Option de paiement

La mode de paiement disponible sur notre site Web est fournie par PayPal.

Besoin d’aide?

Contactez-nous à {[email protected]} pour toute question relative aux remboursements et aux retours.